Care este cea mai bună dietă pentru sănătatea părului şi scalpului?

UN SCALP SĂNĂTOS NECESITĂ O DIETĂ ECHILIBRATĂUN SCALP SĂNĂTOS NECESITĂ O DIETĂ ECHILIBRATĂ Menţine o dietă echilibrată care include zinc, vitamina B, acizi graşi esenţiali, biotină, proteine şi fier pentru a oferi scalpului substanţele nutritive de care are nevoie pentru a fi sănătos.

CONSUMUL EXCESIV DE CAFEA ESTE ASOCIAT CU USCAREA PĂRULUICONSUMUL EXCESIV DE CAFEA ESTE ASOCIAT CU USCAREA PĂRULUI Chiar dacă ai o dimineaţă grea, este bine să nu consumi prea multe cafele într-o zi deoarece excesul de cofeină poate usca scalpul şi părul. Încearcă să înlocuiești cafeaua de dimineaţă cu ceai.

FRUCTELE DE PĂDURE SUNTBENEFICE PENTRU PĂRFRUCTELE DE PĂDURE SUNTBENEFICE PENTRU PĂR Toate fructele de pădure sunt bogate în antioxidanţi, contribuind la sănătatea părului, de aceea este bine să consumi o cană de fructe de pădure cel puţin o dată pe săptămână.

CARE LEGUME SUNT CELE MAI BUNE PENTRU PĂR?CARE LEGUME SUNT CELE MAI BUNE PENTRU PĂR? Legumele de culoare verde închis precum broccoli şi spanacul conţin vitamine de care scalpul are nevoie pentru a întreţine în mod natural părul. Este bine să incluzi în dieta zilnică cel puţin o astfel de legumă.

TOP